مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:562023-10-27سياسي

نماز جمعه| صهیون در سراشیبی سقوط؛ زمین غزه ارتش کودک کش را خواهد بلعید


ائمه جمعه سراسر کشور امروز با اشاره به تداوم جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه برای عقده گشایی و جبران به ظاهر شکست سنگین طوفان الاقصی در کنار سوکت سازمان های بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر، - خبرگزاری فارس؛ سردبیری استان ها: نماز جمعه عبادی سیاسی امروز پنجم آبان ماه در مراکز استان ها و شهرستان های کشور با حضور پرشور مردم برگزار شد.

ائمه جمعه با اشاره به تداوم جنایت صهیونیست ها در نوار غزه و کشتار وحشیانه مردم بی دفاع، رژیم صهیونیستی را در مسیر زوال و در حال کشیدن آخرین نفس ها دانسته و عملیات زمینی این رژیم را باتلاقی برای آن ها قلمداد کردند.

  تهرانحاج علی اکبری: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در دوران حاضر رقم زد حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، در خطبه های نماز جمعه این هفته (جمعه 5 آبان) تهران، با بیان اینکه این روزها مسأله ما، مسأله فلسطین است، اظهار کرد: علت عملیات طوفان الاقصی، 75 ساله اشغال و 16 ساله محاصره و جنایت علیه مردم فلسطین است.

چشم و گوش بینای مقاومت دریافته بود که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که یک عملیات سنگین و گسترده را علیه غزه انجام دهد و قصد دارد با کشتار سنگین 100 هزار نفر را از این منطقه کوچ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه| صهیون در سراشیبی سقوط؛ زمین غزه ارتش کودک کش را خواهد بلعید

نماز جمعه| صهیون در سراشیبی سقوط؛ زمین غزه ارتش کودک کش را خواهد بلعید